Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Tìm kiếm việc làm

Aldo

Area Operations (Sales) Manager

  • Hồ Chí Minh (Quận 2)
  • Quản lý
  • Nhân viên chính thức
  • Cao đẳng
  • 3 - 5 Năm
  • Lương thỏa thuận
  • Bán hàng / Kinh doanh, Dịch vụ khách hàng, Quản lý điều hành
  • Aldo
  • Không giới hạn

Phúc Lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí

Mô Tả Công Việc

This position will report to Operations Manager and be responsible for support strategic decisions, implement sales and marketing activities to ensure planned revenues are achieved whilst working within budgeted costs.

1. SALES & PRODUCTIVITY INDEX ACHIEVEMENT
- Monitor the sales figures against forecasts, analyze and interpret trends and capitalize on data to maximize sales
- Drive overall retail performance (ADS, Conversion, UPT) in stores by implementing ALDO retail practices. 

2. CUSTOMER SERVICE
- Delivering A Professional Customer Service to all Customers (Internal & external customer). 

3. STORE OPERATIONS
- Ensuring Store OPS according to Company’s policy and Aldo Brand’s procedure. 
- Submitting all reports on time with high correction.
- Planning a reasonable schedule for Store Visit, Evaluating and Giving Action Plan.

4. PRODUCTS & BRANDING
- Ensuring Effectively Inventory Controlling and Management Process
- Ensuring All stores meet AGI VM/GTM Standards.

5. PEOPLE 
- Ensuring Store Profiles as budgeted by recruiting right people. 
- Ensuring Qualified SM hired in all stores
- Applying effectively Training and Coaching Process to develop every store member
- Succession Planning: Ensuring Qualified SL/MIT to backup SM position

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 3 years experience in Retail Operation Management.
  • Excellent computer skills and proficient in excel, word, power point presentation.
  • Excellent communication skills both verbal and written
  • Demonstrated leadership and vision in managing staff groups.
  • Excellent interpersonal skills and a collaborative management style.
  • Open to direction and commitment to get the job done.
  • Delegate responsibilities effectively.
  • Be able to travel domestically and overseas for training and other tasks required.
  • Readiness to stand the pressure, problem-solving and conflict management skills

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.