Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Tìm kiếm việc làm

VTI Corporate

Office Manager

  • Hồ Chí Minh
  • Trưởng Phòng
  • Nhân viên chính thức
  • 3 - 7 Năm
  • Lương thỏa thuận
  • Hành chính / Thư ký, Quản lý điều hành
  • VTI Corporate
  • 31/08/2019

Phúc Lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Chế độ nghỉ phép
  • Chế độ tập thể dục

Mô Tả Công Việc

Main Areas of Responsibilities and Key Activities 

1. Operational excellence: 

  • Drive service and process simplification and enhancement.
  • Work with different process/system owners to adopt/develop the most appropriate tool and process to be used in facility management areas.
  • Ensure the readiness of the team in delivering optimum facility management services. 
  • Manage to ensure facility management procurement to be carried out effectively & efficiently.
  • Engage to get the best of service providers in delivery of optimum services

2. Company policies: 

  • Recommend, communicate and implement facility management policies, procedures and guidelines.  
  • Establish and maintain tracking which verify the integrity of all systems, processes and data e.g. contract management etc. 

3. Service management: 

  • Oversee the delivery of facility management services: Reception, Office purchase and maintenance, Travel management, Canteen operation, Office cleaning & gardening. 
  • Manage HCMC‘s office asset, including replenishment and write-off, oversee the asset management of other sites.
  • Ensure facility management’s asset to be maintained properly and consistently in physical and tracking system. 
  • Take charge of special purchase, printing and delivery, including but not limited to Diary, Tet gift.

4. Office leasing & renovation: 

  • Take charge of offices’ leasing, renovation and operation, including Contract negotiation and management, insurance, space/ workplace and moving management. 
  • Manage office safety and security. Ensure all guidelines, standards, building’s requirements to be observed and maintained effectively. 
  • Identify office’s improvement and maintenance needs; co-ordinate with service providers and related users (if applicable) for maintenance.

5. Team management: 

  • Organize and lead the subordinates’ activities 
  • Define development measures to develop subordinates’ competencies.
  • Resolve discipline and handle grievance.
  • Be responsible for cost center budgeting and management of the relevant facility management costs.

Yêu Cầu Công Việc

1. Education: Degree, preferably in Business Administration
2. Working Experience: Min 5 years relevant experience in MNCs with at least 2 years in leadership position.
3. Technical & Professional Knowledge: 

  • Good knowledge of office administration/ management; sourcing and managing service providers. 
  • Good English and computer skills (Microsoft office)

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.