Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Tìm kiếm việc làm

Hardrock

Restaurant Supervisor

  • Hồ Chí Minh
  • Trưởng nhóm / Giám sát
  • Nhân viên chính thức
  • 1 - 3 Năm
  • Lương thỏa thuận
  • Thực phẩm & Đồ uống, Nhà hàng / Khách sạn
  • Hardrock
  • 11/08/2019

Phúc Lợi

  • Bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép
  • Chế độ tập thể dục

Mô Tả Công Việc

  • Communicate the message set forth by the Operations team.
  • Continuously provide employees with verbal recognition, direction, and support.
  • Communicate with employees to keep them informed of Cafe, Regional, and Corporate procedures.
  • Supervise and coordinate activities of various work groups.
  • Communicate with Managers to evaluate work procedures, review standards, identify methods for increasing efficiency or effectiveness, and respond proactively to any needs that have arisen.
  • Satisfying any/all needs of the guests - regularly double checking back with guests throughout their experience.
  • Monitor employees to ensure performance expectations are met and immediately inform management of employees who fail to meet standards.
  • Ensure employees adhere to the safety, sanitation and security procedures.
  • Listen to feedback from guests, employees and other Managers to gain an understanding of areas of strength and opportunity to improve personal/Cafe performance.
  • Be present, on the floor during the entire shift to assist FOH staff with any questions (comps, voids, discounts, etc.) or to provide a helping hand.
  • Monitor Expo Line and ticket times and be prepared to assist Expo when necessary.
  • Visit every table to gauge the guest experience and resolve any issues on the spot.
  • Observe employees while they greet, suggestively sell, ring up sales, etc. to ensure adherence to policy and a positive guest experience.
  • Work with the Operations Managers to execute all events.
  • Participate in sound check meetings to communicate incentive programs, implement new products and procedures, and discuss areas of opportunity, special events, etc.
  • Ensure that staff following proper procedures to ensure profitability.
  • Communicate with MOD any safety or equipment issues immediately.
  • Communicate with other Managers to ensure that assigned FOH duties (i.e. cleaning) were completed.

Yêu Cầu Công Việc

  • 1-3 years in the related field and roles is a must
  • Good leadership skills
  • Good knowledge in F&B, especially in managing Restaurant.
  • Able to use M.O.D
  • Able to train POS using to staffs
  • Good knowledge in Food Safety and Sanitation.
  • Good understanding in the standard of Server/Host.

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.