Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Tìm kiếm việc làm

Franchise Executive - Highlands Coffee Hcm

  • Hồ Chí Minh
  • Nhân viên
  • Đại học
  • 1 - 2 Năm
  • Lương thỏa thuận
  • Luật / Pháp lý, Nhà hàng / Khách sạn, Thực phẩm & Đồ uống
  • 31/10/2017

Phúc Lợi

  • Bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô Tả Công Việc

This position is an essential part of the team and the overall duties include Franchise network development and Franchise management.

 

1. Franchise Network Development:

• Develop and implement a franchise acquisition strategy for the business.

• Receive information and call franchise candidates for consult/ advice daily.

• Identify and source prospective new franchisees, pipeline maintenance and adherence to sales processes. Follows the sales process and bring prospects to close. 

• Give advice, guidance and educate franchise candidates to help them understand the Highlands Coffee Franchise system and process.

• Survey and research including market trends and competitors analysis.

• Work collaboratively with other departments for the implementation and setup of franchised stores.

• Prepare all contracts; follow contracts liquidation and final payment for franchised projects. 

2. Franchise Management

• Liaise between franchises and the company in all activities.

• Support franchised stores for daily operation: Purchase order/ Logistic, MKT campaign co-ordination, Forecasting, Maintenance of store premises and equipment. 

• Follow up Franchisee compliance regarding to Payment/Collection/Debit note, BFSCE, People, and Promotion. 

• Monitor the performance of franchised stores and provide timely support to ensure the commitment to Highlands standardized franchise system.  

• Coordinate and work with other departments to solve the problems arise timely and ensure effectiveness of store’s operation.

• Manage relationship with existing franchisees.

• Perform other duties as assigned by Manager or Director.

Yêu Cầu Công Việc

Education/ Training Qualifications 

• BA Degree in Business Administration, Economic faculty, hospitality management or equivalent.

• Franchise management certificate preferred

At least 1 year at equivalent position

Knowledge of:Understanding of store operations and franchise

Skills (Ability to):

• Be fluent in 04 English skills (Writing, Listening, Speaking, Reading);

• Good Management skill; 

• Problem solving;

• Communication skill – both written and verbal;

• Project management skill;

• Effective relationship builder;

• Be able to work under high pressure.

Personality : 

• Strong Commitment and teamwork spirit;

• Responsible and proactive; 

• Hard working;

• Willing to learn attitude and customer-oriented.

Join Our Talent Network

Kết nối với chúng tôi. Vì sao?

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.